שפעת החזירים, השפעת הספרדית והויטמין שביניהם
מחקר המאשש את האפשרות שויטמין D יכול לעזור במלחמה בשפעת החזירים
האם ניתו למנוע סוכרת בעזרת ויטמין D
כיום התשובה לשאלה זו ידועה יותר מאשר אי פעם
המאמר סוקר מחקרים שנעשו בתחום ויטמין D ומניעת סרטן השד. המאמר מנסה להביא תשובה לשאלה האם סיסמת "אחת משמונה" יכולה להשתנות ל"אחת משש עשרה". ראה גם כתבת וידאו: ויטמין D קטלן הסרטן
המאמר מתוך אתר הסוכרת "מתוקים". המאמר דן במחקרים אודות הקשר בין מחלות שונות לחוסר בויטמין D ומעלה השערות בדבר הסיבות היכולות לגרום לכך.
המינון הרשמי המומלץ כיום הוא 400 יחב"ל ליום. מחקרים חדשים מראים שכדאי לצרוך בין 1000 ל-2000 יחב"ל ליום. כמה זמן חשיפה לשמש צריך.
האם שאלת עצמך אי פעם מדוע גוון עורך בהיר או כהה?.
אוסטאופורוזיס, האם סיבוך סוכרת "בלתי מוכר"?
מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:
2 מאמרים מאת פרופ' בן-עמי סלע. המאמרים דנים בדבר ההשפעות המיטיבות של ויטמין D ומעלים מחשבות שניות בנושא החשיפה לשמש והמודעות לחשיפת יתר.
ליודעים אנגלית הרצאות:
Presented by Michael Holick, PhD, MD, Professor of medicine, physiology and biophysics
and director of the General Clinical Research Center at Boston University Medical Center
Presented by Reinhold Vieth PhD Associate Professor
Department of Laboratory Medicine and Pathobiology
University of Toronto
Director, Bone and Mineral Laboratory
Department of Pathology and Laboratory Medicine
Mount Sinai Hospital