לקחתי 600000 יחידות בינלאומיות ויטמין ד טיפות במשך חודש

לקחתי 600000 יחידות בינלאומיות ויטמין ד טיפות במשך חודש עשיתי בדיקה לפני חודש והיה לי 19 מה אני אעשה עכשיו ויש לי חולשה ועייפותה

.

שלום לך,

מינון שכתבת הוא מאד מאד גבוה. אני מציע להפסיק מיידית לקיחת הויטמין ולפנות לרופא בהקדם.

גדי

האם זה יכול

האם זה יכול להשפיע רע או אפשר לשפר את המצב

.

שלום לך,

כפי שכתבתי, אני מציע להפסיק מיידית לקיחת הויטמין ולפנות לרופא בהקדם.

גדי

גדי, שאלה סקרנית - איך יכול להיות

שהוא כותב שלקח ככ הרבה מהוויטמין ועדיין נמצא בחוסר כזה חריף?

.

שלום לך.

השאלה לגבי המינון כלל לא ברורה ובודאי שאינה ניתנת לבירור במסגרת פורום זה. ולכן הפניתי לרופא.

גדי

קודם כל אני

קודם כל אני עשיתי בדיקה לפני חודש עקב התעייפות גופנית וסחרחרות ואז הלכתי לרופא ועשה לי בדיקת ויטמין כולל בדיקת דם ויצא לי 47/125 nmol עכשיו אני לקחתי טיפות במשך חודש כמעט השתמשתי ב 600000 יחידות ב״ל רציתי לדעת אם זה היה מסוכן למרות שאני חלקתי את זה כל פעם לחצי בקבוק עכשיו אני מרגיש יותר טוב אבל אני קוצה לדעת אך אפשר להמשיך את הטיפול כאילו להמשיך לקחת את הויטמין או לא !! והאם ה 600000 יחדות ב״ל זה יכול להיות מסוכן !

.

שלום לך,

לצערי גם את ההסבר הזה שלך איני מצליח להבין. בכל מקרה, 600000 יחידות הן מינון ענק ואינו דבר מקובל. איני מעוניין לענות לך שמא אטעה. ולכן אני חוזר ומציע לך להפסיק מיידית המשך הנטילה ולפנות בהקדם לרופא. ובפרט אם רופא הציע לך את המינון הזה, נא פנה איליו. אם אתה מתקשה להגיע לרופא, נא פנה לרוקח להתייעצות.

גדי